قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه / بلاگ / 5+ افزونه های تجارت الکترونیک بی نظیر برای فروشگاه بوتیک آنلاین در سال 2020

5+ افزونه های تجارت الکترونیک بی نظیر برای فروشگاه بوتیک آنلاین در سال 2020

جامعه تجارت الکترونیکی به سرعت در حال رشد است و با آن ، درآمد حاصل از هر سال درآمد حاصل می شود. و بنابراین پیدا کردن یک طاقچه رقابتی کم و راه اندازی فروشگاه خود بسیار مهم است. با این حال ، نکته خوب این است که شما به راحتی می توانید بوتیک آنلاین را با استفاده از یک موضوع سریع بوتیک و یک بستر میزبانی قدرتمند شروع کنید .

با این حال ، ایجاد استراتژی منحصر به فرد بازاریابی برای تجارت شما ضروری تر است. در این پست ما برخی از ابزارها و برنامه های منحصر به فرد بازاریابی را به اشتراک می گذاریم که می توانید از آنها برای برجسته کردن فروشگاه خود استفاده کنید و اگر می خواهید فروشگاه اینترنتی خود را با استفاده از WooCommerce باز کنید ، ما یک گام به گام آموزش نحوه ساخت یک فروشگاه آنلاین با استفاده از WordPress و WooCommerce در سال 2020 را ارائه می دهیم. اگر به دنبال ارائه دهنده میزبانی وب معتبر WooCommerce هستید ، لیستی از بهترین آن ها را داریم.

  1. ReferralCandy

ReferralCandy در حال حاضر پرطرفدارترین برنامه برای حفظ مشتریان و رشد فروش با استفاده از بازاریابی WOM است. می توانید از آن برای ایجاد یک برنامه بازاریابی ارجاعی استفاده کنید. برای کسانی که نمی دانند ، بازاریابی ارجاع یک استراتژی تجارت الکترونیکی است که در آن مشتری برای توصیه خدمات به دوستان یا خانواده خود پاداش می گیرد. هم مورد اشاره و هم مراجعه کننده می توانند در قالب کوپن ، تخفیف ، امتیاز و موارد دیگر پاداش دریافت کنند. حتی می توانید از افزونه رایگان از فهرست دایرکتوری وردپرس استفاده کنید.

  1. MailChimp

بازاریابی از طریق ایمیل چیزی است که بازاریابان از قدیم اینترنت از آن استفاده می کردند و در کمال تعجب ، هنوز هم کار می کند. با این حال ، کمی از استراتژی بازاریابی اشباع است ، بنابراین باید ایمیل های شخصی شده ای را برای مشترکین خود ایجاد کنید. MailChimp یک راه حل همه در یک برای ایجاد پنجره های اشتراک ، سفارشی سازی ایمیل و ارسال آن را فراهم می کند. می توانید به صورت رایگان از آن استفاده کنید.

  1. Candybar

راه عالی دیگر برای تولید بیشتر فروش ، بهبود نرخ تبدیل برای مشتریان موجود است. Candybar به شما کمک می کند بدون ایجاد دردسر زیاد ، یک برنامه وفاداری ایجاد کنید. با استفاده از این برنامه می توانید به مشتریان در انتخاب فروشگاه خود نسبت به رقبای خود برای یک محصول یا خدمات خاص پاداش دهید.

  1. Stilyoapps

اگر فروشگاه شما مبتنی بر Shopify است می توانید از این برنامه استفاده کنید. این برای ایجاد یک استراتژی upsell استفاده می شود. Upsell زمانی است که مشتری محصولی را دوست دارد و فروشگاه کالای گران قیمت تر را با مزایا و ویژگی های بیشتر توصیه می کند. شما می توانید بازاریابی upsell را هم در صفحه محصول و هم در صفحه پرداخت انجام دهید. آنها حتی راهنمایی در مورد خرید و فروش upsell را برای کمک به شما در شروع کار دارند.

  1. Easycall

آخرین مورد در لیست ما ، Easyycall است. شما در واقع می توانید با افزایش نرخ پاسخ پشتیبانی خود ، فروش خود را بهبود بخشید. این برنامه به شما کمک می کند تا یک گزینه تماس برای فروشگاه خود ارائه دهید. برای ارائه پشتیبانی سریع از مسیر ، می توانید از خدمات تماس تلفنی مبتنی بر cloud استفاده کنید ، یا برای برقراری ارتباط با مشتریان از یک کلیک برای ویجت تماس استفاده کنید .

خلاصه
با افزایش وب سایت های تجارت الکترونیکی در هر مکان ، ایجاد بوتیک آنلاین سودآور روزمره سخت تر می شود. شما می توانید از برنامه ها و ابزارهای ذکر شده فوق برای ایجاد کمپین های بازاریابی منحصر به فرد استفاده کنید که نیاز به سرمایه گذاری اندک و کمی داشته باشد و نتایج جستجوی بالایی را ارائه می دهد.

راه عالی دیگر برای ایجاد ترافیک در طول زمان استفاده از وبلاگ است. می توانید از وبلاگ خود برای ایجاد یک جامعه فعال و تبلیغ آن در رسانه های اجتماعی استفاده کنید. در اینجا نحوه شروع وبلاگ فقط در چند دقیقه آورده شده است.

به این مطلب امتیاز دهید
[تعداد کل: 0 میانگین: 0]

درباره ی مکتب وردپرس

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *